לקוחות יקרים! הזמנות שיעשו בתאריכים 21.4.2024 – 30.4.2024 יסופקו בתחילת חודש מאי ושירות לקוחות יפעל רק דרך המייל בלבד.
בברכת חג פסח כשר ושקט

שירות לקוחות רק בווטסאפ – 0525536731  או במייל – medela@bbk.co.il | משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ₪ | אספקה עד 7 ימי עסקים

כתובת לאיסוף עצמי: ב. ב קשרים בע”מ, רח’ אגוז 10, אזור תעשייה פארק תעשיות חבל מודיעין, שוהם. שעות איסוף: ימים א’ – ה’, שעות 11:00-15:00

שירות לקוחות בטל: 052-5536731

מאמאדלה
כל מה שכדאי לדעת על הנקה ושאיבה

שפה וחך שסועים

• שפה וחך שסועים הם פגמים מולדים הנגרמים עקב איחוי חלקי של רקמות חלל הפה בשלבים העובריים המוקדמים. לפעמים מדובר בשפה בלבד ולפעמים הבעיה מגיעה עד לחך הקשה והרך. לפעמים הבעיה היא בצד אחד בלבד ולפעמים בשניהם.
• באירופה וברוב חלקי העולם נולד תינוק עם פגם שסע אחת ל-500 עד 700 לידות.
בדרך כלל מתקנים את הפגם בניתוח, ובנסיבות מסוימות נעזרים באמצעי זמני כגון אטם לחך (יציקת פלסטיק להרכבה בתוך הפה) כדי לאפשר האכלה עד הניתוח.
ייתכן קושי בהנקה, אבל בעזרת תמיכה נכונה ייתכן שהתינוק יוכל לינוק לפחות באופן חלקי. אפשר לנסות תנוחות שונות ודרכים שונות לתמוך בלסת ובסנטר של התינוק, ולהשיג הצלחה מסוימת. חיוני להיעזר בתמיכתה ובעצתה של יועצת הנקה.

• רוב התינוקות אינם מצליחים לינוק, ולכן חשוב מאוד לשאוב את חלב האם. השתמשי במשאבת שני השלבים (קישור) העוזרת להתחיל את זרימת החלב ולשמר אותה. שאיבה סדירה (בהתחלה בכל 3 – 4 שעות) תעזור לבסס אספקה טובה.
מתקן ההאכלה SpecialNeeds מיועד לתינוקות עם בעיות האכלה. פטמת הבקבוק המיוחדת אינה דורשת יצירת ואקום ויש לה שסתום מחורץ המאפשר שליטה בזרם החלב כדי לא להציף את התינוק בחלב.

• במשך זמן מה לאחר הניתוח ההנקה עלולה להיות לא נוחה. המשיכי לשאוב, אך תני לתינוק גם למצוץ מהשד באופן קבוע. התינוק יכול לשאוב נחמה מעצם החזקת הפטמה בפיו. ברגע שיבין שהוא יכול, הוא גם ילמד מהר מאוד לינוק, ויעשה זאת בהתלהבות.

שתף את המאמר:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן