שירות לקוחות רק בווטסאפ – 0525536731  או במייל – medela@bbk.co.il | משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ₪ | אספקה עד 7 ימי עסקים

כתובת לאיסוף עצמי: ב. ב קשרים בע”מ, רח’ אגוז 10, אזור תעשייה פארק תעשיות חבל מודיעין, שוהם. שעות איסוף: ימים א’ – ה’, שעות 11:00-15:00

שירות לקוחות בטל: 052-5536731

מאמאדלה
כל מה שכדאי לדעת על הנקה ושאיבה

בחירת המידה הנכונה של חזיית הנקה

בחירת חזיית מתאימה לעת הלידה ותומכת הנקה חשובה לנוחותכן שכן גופכן משתנה לקראת ההנקה.

יתרונות של חזיות הנקה שונות

לבישת חזייה קטנה מדי יכולה להיות חוויה לא נוחה. קשה לדעת עד כמה השדיים שלך ישתנו לאורך כל חווית הלידה וההנקה מאחר והגוף של כל אישה הוא ייחודי ומשתנה אחרת: ישנן אימהות הגדלות במידת החזייה במידה אחת וכאלו הגדלות בשלוש מידות ויותר. מסיבה זו מומלץ ללבוש חזיות או גופיות עליוניות מעוצבות היטב המתאימות את עצמן  לצורה המשתנה של גופכן המספקות חוויה נוחה.

במהלך היום, חזיית הנקה נוחה ללא חוטים, ללא תפרים ותומכת הנקה היא האפשרות הטובה ביותר. ניתן להתחיל ללבוש סוג זה של חזייה במהלך ההריון כאשר מידת החזייה שלך גדלה. עם תחילת ההנקה חזיות עם “קאפ” מלא , יאפשרו לך להניק את התינוק שלך בקלות ובדיסקרטיות.

עבור האכלות קלות בלילה, יש  לבחור חזיית שינה נוחה נושמת השומרת על רפידות השד במקומן.


כיצד למצוא את החזייה המתאימה ב-3 צעדים פשוטים

איזו מידה של חזיית הנקה לרכוש?

הצעד הראשון כדי למצוא את החזייה המתאימה לך הוא להימדד במדויק, פעולה הניתנת לביצוע בקלות ובנוחות בביתך  או על ידי איש מקצוע בחנות. כל אישה היא ייחודית וחישוב זה הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר.

לאחר מדידה מדויקת של נתונייך, מומלץ לנסות למדוד פיסית את  החזייה כדי להבטיח התאמה נכונה. מדידה זו תאפשר לך, בנוסף, לבדוק את תכונות החזייה השונות כגון : הקרסים, צורת ה”קאפים” , קליפסים, חומר, צורה, תמיכה, דיסקרטיות וכדומה.

 בעת מדידת הניסיון של החזייה, יש לשחרר  את הקליפסים של  הרצועה, ביד אחת בלבד כדי להבטיח את קלות השימוש. זוהי תכונה חשובה מאחר ובעת השימוש תצטרכו לפתוח ולסגור אותם באופן קבוע ביד אחת בלבד תוך כדי החזקת התינוק.

חישוב מידת החזייה

צעד 1

מדדי סביב החלק המלא ביותר של קו החזה תוך כדי שמירה על גובה קו המדידה . הזיני כאן תוצאות בס”מ: 

שלב 2:

מדדי סביב הגוף שלך, ממש מתחת לשדיים שלך. הקפידי לשמור על גובה הקו המדידה . הזיני כאן תוצאות בס”מ:

 

הזיני כאן בס”מ :

 

חשבי

הנשים הן שונות במידתן ועל כן חברת מדלה פתחה מגוון רחב של מידות לבחירה והתאמה מלאה. במקרה שאינך יכולה למצוא את המידה המתאימה לך ע”פ תרשים הגדלים שלנו, אנו ממליצים לך לנסות את מידת החזייה הקרובה ביותר למידות שלך .

זכרי , כל אישה היא ייחודית בפני עצמה וזוהי רק נקודת ההתחלה. מומלץ לנסות למדוד פיסית את החזייה לפני הרכישה על מנת להבטיח את ההתאמה הנכונה ביותר עבורך.

שתף את המאמר:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן