שירות לקוחות רק בווטסאפ – 0525536731  או במייל – medela@bbk.co.il | משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ₪ | אספקה עד 7 ימי עסקים

כתובת לאיסוף עצמי: ב. ב קשרים בע”מ, רח’ אגוז 10, אזור תעשייה פארק תעשיות חבל מודיעין, שוהם. שעות איסוף: ימים א’ – ה’, שעות 11:00-15:00

שירות לקוחות בטל: 052-5536731

מאמאדלה
כל מה שכדאי לדעת על הנקה ושאיבה

טיפים והוראות לשאיבה בידיים חופשיות

אם את צריכה לשאוב חלב באופן קבוע, שאיבה בידיים חופשיות מאפשרת לך לשלב את השאיבה עם דברים אחרים. כך תוכלי לעשות זאת במהירות, בקלות וביעילות:אם את שואבת לפג או בונה את אספקת החלב, שאיבה כפולה היא דרך טובה שתתאים לחייך העמוסים. את יכולה לשאוב בממוצע 18% יותר חלב בחצי זמן ביחס לשאיבה מכל שד בנפרד, והחלב שנאסף הוא בעל אחוז קלוריות גבוה יותר. מאחר וצריך להחזיק שני מגני שד (חלקי המשאבה הנצמדים לשד בזמן השאיבה), אין לך יד חופשית לעשות שום דבר אחר.חזייה לשאיבה בידיים חופשיות יכולה להועיל מאוד!היתרונות של שאיבה בידיים חופשיותעם השימוש בחזיית שאיבה תוכלי לשאוב חלב כשאת בטלפון או במחשב הנייד, לקרוא, לאכול חטיף או לשחק עם ילד גדול יותר. זה גם מקל על הפעלת המשאבה והטיפול בבקבוקים או שקיות החלב השאוב שלך.לחזיית השאיבה יתרון נוסף של עיצוב ללא רצועות. את יכולה ללבוש ולפשוט אותה במהירות ובקלות.

4 שלבים פשוטים לשימוש בחזיית שאיבה החזייה מחזיקה את שני מגני השד של משאבת החלב הכפולה בעדינות במקומם בזמן שאת שואבת, היא קלה ללבישה ושימוש – פשוט פעלי לפי ההוראות הבאות:

שלב 1שימי את החזייה והדקי את הוו בחלקו העליון – זה נועד להקל על רכיסת הרוכסן.

שלב 2סגרי את הרוכסן.

שלב 3הכניסי את מגן שד תחת החזייה. בד החזייה נמתח מאוד, ומאפשר לך לעשות זאת, אך ניתן גם לפתוח מעט את הרוכסן במידת הצורך. הפטמה שלך צריכה להיות במרכז מגן השד.

שלב 4חברי מחבר לכל מגן שד ואת מוכנה לשאוב בידיים חופשיות. 10 טיפים לשאיבה בידיים חופשיות

כמו דברים אחרים בהנקה, זה יכול לקחת זמן להתרגל לשאיבה בידיים חופשיות. עקבי אחר העצות הבאות לנוחות וזרימת חלב מקסימלית :

  1. וודאי שמגן השד שלך בגודל הנכון. התעלה צריכה להיות בסביבות 4 מ”מ יותר מקוטר הפטמה שלך. אם זה צר מדי הפטמה שלך עשויה להתחכך בצדדים; אם זה רופף מדי, תמשך פנימה יותר מדי רקמת שד. למדלה מגני שד בחמישה גדלים שונים, כך שתוכלי למצוא אחד שמתאים לך.
  1. בדקי שכל אחת מהפטמות שלך ממוקמת במרכז תעלת מגן השד לפני שתתחילי לשאוב.
  2. וודאי כי חזיית השאיבה מחזיקה את שני מגני השד בצורה בטוחה מבלי להיות צמודה מדי.
  3. שאבי בעוצמת הוואקום הנוחה לך ביותר -הוואקום הגבוה ביותר שנוח לך. הוכח שכך משתחרר יותר חלב בפחות זמן . כדי למצוא את הרמה המתאימה לך, הגבירי את עצמת הוואקום בהדרגה עד שהוא מרגיש מעט לא נוח (לא כואב), ואז הנמיכי מעט.
  1. אל תשעני על מגן השד ועל תצמידי אותו בחוזקה לשד. דחיסה של צינורות החלב תגביל את זרימת החלב.
  2. עסי את השדיים מדי פעם במהלך השאיבה כדי לעזור לחלב לזרום בחופשיות מכל הצינורות.
  3. מששי את השדיים לאחר השאיבה כדי לבדוק אם השד נוקז – הם צריכים להיות רכים.
  4. טבעי שהפטמות יראו גדולות יותר, ארוכות או אדומות יותר מיד לאחר השאיבה, אך חשוב שתרגישי בנוח, ללא סימני לחץ או כאב. סימני שפשוף יכולים להיות סימן לכך שאת זקוקה למגן שד בגודל שונה, או שעלייך להפחית את עוצמת הוואקום. סימן על העור עשוי להגרם מחזיית שאיבה צמודה מדי או שלחצת על מגן השד.
  1. אם את חווה כאב או אי נוחות בשאיבה בידיים חופשיות, הפסק את השימוש בחזייה וקבלי ייעוץ מיועץ או מומחה הנקה.
  2. אם את שואבת באופן בלעדי ומוטרדת מאחד הנושאים הנ”ל, שאבי פעם או פעמיים ביום ללא החזייה, כך שתוכלי לתמוך בשדיים בזמן השאיבה ולהבטיח שהם מרוקנים היטב.

 

 

שתף את המאמר:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן