לקוחות יקרים! הזמנות שיעשו בתאריכים 21.4.2024 – 30.4.2024 יסופקו בתחילת חודש מאי ושירות לקוחות יפעל רק דרך המייל בלבד.
בברכת חג פסח כשר ושקט

שירות לקוחות רק בווטסאפ – 0525536731  או במייל – medela@bbk.co.il | משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ₪ | אספקה עד 7 ימי עסקים

כתובת לאיסוף עצמי: ב. ב קשרים בע”מ, רח’ אגוז 10, אזור תעשייה פארק תעשיות חבל מודיעין, שוהם. שעות איסוף: ימים א’ – ה’, שעות 11:00-15:00

שירות לקוחות בטל: 052-5536731

מאמאדלה
כל מה שכדאי לדעת על הנקה ושאיבה

ההבדל בין משאבות חלב פתוחות וסגורות

מה ההבדל בין משאבות חלב פתוחות וסגורות?
גלי את האמת על משאבות חלב פתוחות וסגורות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת משאבת חלב ושאיבת חלב לתינוקך

אם את חושבת לקנות או לשכור משאבת חלב ועשית את המחקר שלך, ייתכן שראית כמה דגמים המתוארים כ”מערכת סגורה” ואחרים כ”מערכת פתוחה“. אבל מה בעצם המשמעות של התיאורים האלה? ולמה הם חשובים? המשיכו לקרוא כדי לגלות…

מה המשמעות של מערכת פתוחה ומערכת סגורה?

מונחים אלה מתייחסים בדרך כלל לשאלה האם קיים מחסום (המכונה לעתים “הפרדת מדיה”) בין משאבת החלב לבין חלב האם.

משאבת חלב עם מחסום חלב ידועה כמערכת סגורה מכיוון שהיא “סגורה” מהחלב. המחסום מונע מהחלב לעלות על גדותיו ולדלוף לתוך מנגנון המשאבה, ומסייע להבטיח שהחלב השאוב שלך יעבור במסלול היגייני.

למשאבת חלב במערכת פתוחה אין מחסום חלב – אך זכרי כי סיכוני הזיהום קטנים ביותר גם אם יש לך משאבת חלב מסוג זה.

מהי ‘הגנה מפני הצפה’?

כדאי לדעת ש’מערכת סגורה’ ו’מערכת פתוחה’ אינן הגדרות קליניות או רפואיות, ויצרני משאבות חלב שונים עשויים להשתמש בהן באופן שונה.

מסיבה זו, אנו במדלה מעדיפים את המונח ‘הגנה מפני הצפה’, שכן זו מטרתו העיקרית של מחסום החלב: למנוע מהחלב לעלות על גדותיו ולהיכנס למשאבה.

בנוסף, למעשה אין דבר כזה משאבת חלב ‘סגורה’ לחלוטין – כל משאבות השד זקוקות לאוויר כדי לזרום פנימה והחוצה מהן כדי שהוואקום יוכל לעבוד.

היכן אוכל למצוא את מחסום החלב?

זה משתנה בין משאבות חלב, אבל בדרך כלל בין הצינור לבין המנוע, או בין מחבר מגן השד לבין הצינור.

האפשרות השנייה נפוצה יותר ויותר במשאבות החלב של הדור הבא. הסיבה לכך היא כי הוא מגן על הצינור, כמו גם מניעת הצפת חלב.

מהם היתרונות של הדור הבא של מחברי משאבת החלב של Medela?

ההגנה מפני הצפה בתוך מחבר מגן השד מאפשרת לך לשאוב בתנוחה נוחה ונוחה יותר, מכיוון שאת יכולה להיות בטוחה שחלב האם השאוב שלך לא ייכנס לצינורית. זהו בונוס גדול, שכן נוחות ונינוחות בזמן השאיבה עוזרת לחלב שלך לזרום

יתרון נוסף לאימהות עסוקות הוא שקל יותר לשמור על סוג זה של משאבת חלב לניקוי ותחזוקה. מכיוון שההגנה מפני הצפה ממזערת את הסיכוי לכניסת לחות לצנרת, פחות סביר שתצטרכו לנקות ולחטא אותה.

הרכבת הדור הבא של מחברי משאבת השד של Medela היא גם לא מסובכת ואינטואיטיבית. מחסום החלב הוא קרום גמיש קל לטיפול שניתן למקם רק במיקום אחד בתוך המחבר.

בנוסף, המחברים עצמם פשוטים לניקוי, עם כמה שפחות חלקים לשטיפה וחיטוי. וכפי שניתן לצפות מ-Medela, כל רכיבי הפלסטיק מיוצרים ללא BPA כימי ועומדים בתקנות הבטיחות הבינלאומיות.

מה אם אני רואה לחות בצינורות של משאבת החלב שלי?

אם לחות מופיעה בצנרת של משאבת השד במערכת סגורה, סביר להניח שהעיבוי הוא האשם. זה יכול לקרות אם חלקים כלשהם אינם יבשים לחלוטין כאשר אתה מתחיל לשאוב.

אם את מזהה טיפות מים בצינורות משאבת השד שלך, תצטרכי לנקות ולחטא אותה או להחליף אותה בהתאם להוראות המוצר.

האם כל משאבות החלב במערכת סגורה זהות?

בעוד יצרניות משאבות חלב רבות טוענות שלמוצרים שלהן יש מערכות סגורות, לא כולם נוצרו באופן שווה. אם הם מתוכננים בצורה גרועה, משאבת חלב במערכת סגורה יכולה למעשה להפחית את כמות החלב שאתה יכול לאסוף, או אפילו להגדיל את הסיכון לזיהום.

משאבת חלב במערכת סגורה היא גם לא בהכרח היגיינית יותר. צמיחת חיידקים ועובש קשורה בדרך כלל לניקוי לקוי, כך שאם משאבה סגורה אינה מנוקה כראוי היא עדיין יכולה להכיל חיידקים. כל משאבת חלב מעוצבת קצת אחרת, כך שתצטרך לעקוב אחר הוראות הניקוי של יצרן המשאבה שלך.

מערכת סגורה אין פירושה בהכרח גם ביצועים טובים יותר. חלק מהיצרנים התפשרו על יעילות משאבות השד שלהם כדי שתהיה להם מערכת סגורה.

מה מייחד את משאבות החלב של Medela?

כאשר את משתמשת במשאבת חלב של Medela, את משתמשת במכשיר רפואי שפותח ושוכלל במשך עשרות שנים של מחקר מדעי כדי לעמוד בתקני איכות ובטיחות מחמירים.

ואנחנו ב-Medela עושים מעל ומעבר לתקנות, על ידי בדיקה קלינית של כל המוצרים שלנו עם אימהות כדי לוודא שהם יעילים ועונים על הצרכים של הורים ותינוקות.

בנוסף, לכל משאבות החלב של הדור הבא שלנו יש מחסום חלב להגנה מפני הצפות, כך שתוכלי להרגיש שמחה, רגועה ונינוחה בעת השאיבה. וזכרו, אמא מאושרת שווה יותר חלב אם ותינוק מאושר!

שתף את המאמר:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן