שירות לקוחות רק בווטסאפ – 0525536731  או במייל – medela@bbk.co.il | משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ₪ | אספקה עד 7 ימי עסקים

כתובת לאיסוף עצמי: ב. ב קשרים בע”מ, רח’ אגוז 10, אזור תעשייה פארק תעשיות חבל מודיעין, שוהם. שעות איסוף: ימים א’ – ה’, שעות 11:00-15:00

שירות לקוחות בטל: 052-5536731

מאמאדלה
כל מה שכדאי לדעת על הנקה ושאיבה

חיי משפחה תובעניים

חלב אם יקר

לורה פרקר, מנצ’סטר, אנגליה, אם לשניים

החלטתי החלטה מודעת להניק את שני ילדיי. כעת אני יודעת שעשיתי את הבחירה הנכונה ונתתי להם את ההתחלה הטובה ביותר האפשרית לחיים.

חלב האם מגן על תינוקך
חלב האם עשיר בוויטמינים ובמינרלים: אין תחליף חלב אם שיכול להתחרות בו. חלב האם הוא הדבר החשוב ביותר להתפתחותו של התינוק, לבריאותו, לגדילתו ולהתחזקותו. חלב האם גם מגן על התינוק מזיהומים בשלבים מאוחרים יותר. למשל, הוא יכול להקטין את הסיכון לחלות באסתמה.

ההנקה מחזקת את הקשר
ההנקה הייתה הבחירה הכי טבעית בשבילי. לא זו בלבד שחלב האם אינו עולה כסף, אלא שהוא גם תמיד זמין. הרבה פעמים זאת הקלה גדולה – גם לתינוק וגם לאם. ההנקה היא פשוט חוויה נהדרת. מארק שלי לא רק גדל בצורה בריאה כשהוא ניזון מחלב אם – נוצר בינינו קשר ייחודי.

לפעמים דואגים
ברור שלפעמים דאגתי. למשל, שאין לי מספיק חלב בשביל מארק. אבל הוא עלה יפה במשקל והמיילדת שלי הרגיעה אותי. גם בעלי היה קשוב בצורה מדהימה; יש לי משפחה נהדרת. אבל אני גם אוהבת לצאת, אז כדי שלא יחסר למארק חלב, בחרתי משאבת חלב בשביל הימים שאני מסתובבת ומבלה.

משאבת חלב שמתאימה לצרכיי
גם המיילדת שלי המליצה על משאבת חלב. בחרתי ב-Swing של Medela – משאבת חלב חשמלית שהתאימה לדרישות שלי בדיוק. בזכות טכנולוגיית שני שלבי ההנקה היא נותנת תחושה דומה לזו שנותן התינוק שלי, וגם השגתי מגן שד שמתאים לי בדיוק ומשפר את נוחות השאיבה אפילו יותר.

שתף את המאמר:
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
דילוג לתוכן